Sunday, September 18, 2016

Mb Trading Forex Historical Data

Makelaar Partner: MB Trading n strategiese alliansie met MB Trading, 'n leidende direkte toegang makelaars, kan jy eSignal se mark data gebruik met die MBT Desktop s real-time orde, posisie en rekening bestuur platform, 'n kombinasie wat 'n ongekende voordeel bied ernstige handelaars. Saam eSignal se hoogs aangeskrewe kartering en analitiese program en die lessenaar se gevorderde uitvoering tegnologie bied 'n gesofistikeerde en doeltreffende handel stelsel. En, kan jy die nuwe tegnologie te gebruik in die MBT Desktop met jou gunsteling eSignal uitlegte (bladsye). eSignal het alles wat jy nodig het om effektief te handel, insluitende handel integrasie met MB Trading. Hoekom eSignal Globale streaming mark haal Innoverende, gevorderde kartering - Kry in-diepte, aanpas en maklik om te gebruik kartering met 'n kragtige tekening en line tools. Vinnig beweeg van een grafiek na 'n ander en maklik globale veranderinge op verskeie kaarte en bladuitleg. Vermoë om te skep en toets jou strategie - Gebruik eSignal se unieke formule enjin, EFS, om toegang te verkry en 100'e van kartering studies verander of om jou eie te skep. Plus, toets jou strategie wat gebaseer is op historiese data en maklik aanpassings te maak. Kragtige waarskuwings op die hoogte bly - Kry bod, vra, prys en volume waarskuwings per telefoon of e-pos om jou te help sien en aan te gryp potensiële mark geleentheid. Vasgestelde tyd waarskuwings vir 'n oop / beslote of koop / verkoop punte vir jou handel strategie. Hoekom MB Trading plek in die top 3 onder Online Brokers deur Barron se 7 keer sedert 2006 Direkte toegang order routing in alle markte vermoë om handel te dryf van verskeie rekeninge op een skerm 24-uur ondersteuning Spesiale aanbod: Kry 100 kommissie vrye en Options Trades met 'n nuwe rekening Lae pryse: 4,95 Stock Trades Unlimited Futures so laag as 0,45 per kontrak plus ruil fooie Options so laag as 0,15 per kontrak Twee mededingende Forex pryse planne Slegs nuwe kliënte kom in aanmerking vir hierdie spesiale aanbod na die opening en die befondsing van 'n MB Trading rekening . Die 100-kommissie-vrye handel is geldig vir 12 maande vanaf die datum waarop die rekening geopen. Kliënte sal gehef 0.85 per kontrak op elke handel in real-time. Kortings gebaseer op die aantal kontrakte in 'n kalendermaand. Alle kommissies is per handel per kant en 'n kliënt moet handel 250 kontrakte om die 0,15 per kontrak fooi ontvang. Hoe om MB Trading gebruik met eSignal Sluit aan by jou eSignal produk vandag. Bel 866.628.3001 of besoek mbtrading aan te meld by MB Trading eSignal 11 gebruikers: installeer die plug-in: mbplugin.2506.exe (instruksies). net eSignal 10.6 gebruikers: installeer die plug-in: mbbridge.2422.exe (installasie-instruksies) Installeer die MBT Desktop. Om die eSignal plug-in vir OnDe mand en die Gevorderde Chart handel funksies te gebruik, laat MBT Desktop as die gasheer. Om die handel integrasie spyskaart MBT Desktop gebruik binne eSignal, stel eSignal as die gasheer. Dit sal die lessenaar se gevorderde rekening bestuur gereedskap direk aan te sluit in jou eSignal sagteware. Kenmerke Ek gebruik NT om forex handel met MBT as my makelaar. Maar ek voor hierdie probleem waar my historiese data as gevoed deur MBT nie vertrou kan word. Ek handel verskillende pare en dus toe ek verander tussen pare en dan laai die grafiek, die bars wat voorheen getoon blyk te verander. Byvoorbeeld 'n bose bar kan hê sy pit lengte verander en so aan. Nou is dit die aanwyser waardes ek gebruik op die grafiek te verander en dus geen aanduiding getrek op die grafiek kan nie vertrou word nie. Is dit NT platform kwessie of datafeed kwessie Real Time data voed lyk OK te wees. Nou as dit datafeed kwessie, sal jy asseblief raai my 'n forex makelaar met goeie rekord van historiese data akkuraat die pit ( 'n tiende van die pit nie nodig) sodat ek hul demo kan neem en laai my grafiek daarmee. Indien u enige ander voorstelle, moenie my laat weet. Cheers, Yusuf Shaikh Wat jy kan die gesig staar is die verskil tussen lewe data en herlaai historiese data van die MBTrading Historiese Data Server. Sien asseblief die laaste paragraaf in die gids oor hoe NinjaTrader bou grafiek bars: Maar MBTrading ondersteun nie historiese data in NinjaTrader 6.5. Is jy met behulp van NinjaTrader 6.5 of NinjaTrader 7 as dit is iets wat in NinjaTrader bygevoeg 7. Laat my weet as ek van 'n verdere hulp kan wees. Brett NinjaTrader Produkbestuur Gebruik Kinetick, NinjaTrader se voorkeur mark data diens - Meer Gratis aanlyn opleiding gebeure - View Bylae Dankie vir jou antwoord. Ek gebruik NT 6.5 Sê vir my 1: As ek NT7 installeer, is hierdie probleem gaan word. As ek glo ook dat die kwessie is met die MBT historiese data. Is dit gaan piekfyn wees nadat ek installeer NT7 2: Ek doen goed met NT 6.5 op die oomblik, so net in geval na die monitor van NT7, kan ek terugkeer na NT 6.5 as ek nie gemaklik met NT7 Dankie vir jou antwoorde voel , Cheers, Yusuf Shaikh In hierdie geval met 6.5 wat gebruik jy vir historiese data Aangesien daar geen historiese data wat verskaf is deur MBTrading met NinjaTrader 6.5, is jy verbind met 'n ander data voer verskaffer 1) met NinjaTrader 7 wat jy nou het die vermoë om kry historiese data van MBTrading. Met 6,5 was dit nie die geval nie. 2) NinjaTrader 7 loop onafhanklik van NinjaTrader 6.5 sodat jy kan terug na NinjaTrader 6.5 gaan op enige tyd. Laat my weet as ek van 'n verdere hulp kan wees. Brett NinjaTrader Produkbestuur Gebruik Kinetick, NinjaTrader se voorkeur mark data diens - Meer Gratis aanlyn opleiding gebeure - View Bylae 1926 Oos Maple Laan El Segundo, CA 90245 MB Trading is 'n direkte toegang makelaars wat ontwikkel en bemark gesofistikeerde dog eenvoudige direkte toegang handel tegnologie om aanlyn beleggers, instellings, en gekwalifiseerde bestemmings. Met behulp van 'n eie orde routing stelsel, MBTX, die maatskappy kan beleggers om die middelman en handel direk te omseil om die NASDAQ, NYSE en AMEX markte asook die aanbied van direkte toegang teregstellings in die termynmark en opsies arena. Daarbenewens MB Trading Futures, die VKM-tak van die maatskappy, bied kliënte direkte toegang tot 'n oorvloed van gekwalifiseerde bestemmings van likiditeit in die forex mark sonder die gebruiklike laste van 'n ooreenkoms lessenaar. Eerste hersiening deur John


No comments:

Post a Comment